S1, E7: At last, they decide to have a wedding ceremony for Se-hee's father and Ji-ho's mother. It's just a wedding to convince their parents, but Ji-ho cries when she reads a letter from her mother to the groom. Looking at Ji-ho's unstoppable tears, Ji-hee tells her "I'm by your side", as his mother-in-law has told him. Meanwhile, Sang-goo and Su-ji, who reunited as friends of the bride and groom, and Won-seok and Ho-rang, who haven't met since the sofa incident, will watch over their friends' wedding in an awkward and spiky atmosphere.