S1, E4: Eun Kang and Tae Ki's relationship worsens after Tae Ki meets her parents, and they break up; Tae Ki tells Ba Da and Cha Won; Cha Won's patience gets pushed to its limits as the rift between Ba Da and his mother deepens.