S1, E2: Since ancient times, Japanese have developed the way to coexist with nature as a part. The World Natural Heritages in Japan make our life connect with nature that not only preserve precious ecosystems, but also respect and make use of them. When you experience the nature of Japan, it awakens the connections within yourselves.