S1, E5: Traveling the world in search of new pleasures, Emmanuelle visits San Francisco. When Emmanuelle learns that a couple posing as customers at a gallery are planning to steal a painting, she tries to stop them. In order to get the painting back, Emmanuelle uses an accessory to sneak into their affair.