S1, E4: Ling Zhi became a new E imagination company, suffering from no project to let the new company foothold in the industry, so I found Zixin aunts company Hualing film and television, hoping to cooperate with aunt Li Ning. Aunt also therefore found the opportunity of revenge, she plans to devote the company to plan a project.