S1, E6: Hyun-seo begins working at President Min Ja-young's place as a housemaid; she realizes that Kang Chan-ki also lives there; Jung Soo-jin, the butler, acts coldly toward her and tells her to never enter the basement; Chief Kim visits Kang-woo.