S1, E6: As Asako visits the Kido family home for the first time, she finds herself amid a conflict that has been ongoing for over twenty years between father and son. Displeased with Shintaro's father's verbal abuse, Asako speaks up, further infuriating the man. However, Shintaro's reaction to his father's disrespectful treatment of his wife is completely unexpected...