S1, E3: Kenta Sarukawa (Akito Kiriyama) has moved to the Tokyo branch, at the Sales Office of the beverage company "Ronron". One day, he goes to the Koya Kaikan, a karate dojo that should be a "level five" of spiciness. He asks to put their vending machine in there, but the director, Oyamada (Akaji Maro), immediately refuses. From his experience, Sarukawa is not good with karate. However, that evening, the protagonist decides to taste the extremely hot mapo tofu, even if he doesn't like it. In the end, Sarukawa ask Oyamada to enroll in the dojo!