S1, E1: Kenta Sarukawa (Akito Kiriyama), an employee of the beverage company "Ronron", is transferred to the Tokyo branch at Sales Office, after his efforts have been recognized by Osaka Headquarters. However, his first business meeting with a long-established liquor store client, is a complete failure. Ichiro Katsuragi, the shopkeeper, gets angry... On that evening, Kazuhiko Tanioka (Mitsuru Hirata) and Yuma Okochi (Rika Izumi) hold a welcome party for the new employee. What comes out is a surprisingly spicy dish...! Then, Tanioka explains the "Gekikaradou" (The Way of the Hot&Spicy) to an overwhelmed Sarukawa.