S1, E6: Sang Wu Yan, a college senior, dreams of becoming a broadcaster. She works as an assistant at a radio station and likes a mysterious songwriter with the name "Yi Jin". She fell in love at first sight after a chance meeting with Su Nian Qin and later discovers that he is visually impaired.