S1, E5: The Dahlia campus is even more lively than usual with students training tirelessly for the upcoming sports festival. Aby Ssinia, a White Cats boy, and the girl after his heart, Somali Longhaired, appear before an obstinate Inuzuka. Aby aims to be a prefect, and in an effort to solidify his popularity among the White Cats, he approaches Persia. Inuzuka, unable to contain himself, speaks out!