S1, E3: Matsuura takes Young Jin into custody with evidence of her being an accomplice to the attempted murder of Chief Nagumo. Won Bong hears of her arrest and that she is being held at the same place as Hyeok. While Matsuura interrogates her on his suspicion, Kim Won Bong makes another attempt to kill Hyeok.