Children of Nobody Episode 1
S1, E1: A woman who was an accomplice of a heinous crime gets released after serving two years in prison. After she gets released, she drives a car out into the woods and sets it on fire. Woo Kyung is reminded of the horrible car accident that involved a girl in a green dress.