2019 Idol Star Athletics Championships - Chuseok Special Episode 1
S1, E1: This year is the 10th anniversary, and it's even more jam-packed with a variety of sports for the Idols to compete. We start with the 60-meter sprint where reigning gold medalists Dashabet's Ga Eun and BTOB's Min Hyuk try to hold their ground. Next, we dive right into ssireum, an event that is back after three years. The Idols have trained hard so come and cheer them on!