S1, E1: Lee Tae-joon, an insurance investigator, meets a man called Soma, who tells him about a new drug that can cure Tae-joon's son. Tae-joon enlists the help of Go Na-byul, a former fencer, and Jung Eui-sung, a hacker, to acquire the drug.