S1, E3: Pil Jeong bumps into the loan sharks that are after Tae Seob and the money. Later on, Pil Jeong goes to the blind date on Eun Ju's behalf, and she realizes that her date is a substitute as well. Meanwhile, Tae Su gets furious when he finds out Suk Hwan sent someone else to his blind date.