Kirli Sepeti Episode 3
S1, E3: When İlkgül hides from Songül why her brother is actually sick, this causes a rift between mother and daughter. The fact that one of her children is sick and the other is resentful causes Songül to question her own motherhood. Hayriye, who also takes care of Canan in Songül's absence, plays both sides in the sibling feud, which will have dangerous consequences. Medine, who believes that her job is safe, learns Aylin's plan to get her fired. İlkgül, who is at odds with her mother, is torn between protecting her brother and telling her mother and Kahraman the truth about Meryem and İlkkan.