S1, E3: The archery matches are neck-to-neck, and no one can surely say which team will win. For the first time, e-sports is introduced in the show. As the popularity of e-sports has gone up, the idols are playing a first-person shooter video game. Some players show exceptional skills and dominate the game. Meanwhile, back in the stadium, the idol stars get ready for track and field.