S1, E3: Qiu Han Cheng breaks into a house for rescue, only to find out it was a false alarm. Zhang Zhi Yuan rejects Chili because of his deceased brother. Lin Yi Yang fails to rescue another dying civilian. Zhang Zhi Yuan gets into trouble for saving a pneumothorax patient. Xu Zi Ling and Wei Jia Xuan rescue an injured boy whose mother urged them to speed up the ambulance.