Tears on Fire Episode 4
S1, E4: Wei Jia Xuan faces high car repair fees after the accident. Xu Zi Ling argues with the team leader. Zhang Zhi Yuan is absolved with the help of his team leader and Chief Bai. Lin Yi Yang learns that why Lao Wu has become a drunkard. Qiu Han Cheng carries out an emergency rescue. A man is discovered hung and the uproar causes Qiu Han Cheng great pressure.