Double Love Episode 4
S1, E4: It mainly tells the love story between Lu Wan Wan, a student of the Film Academy, and the online game god, Han Jing Mo.In the game, Han Jing Mo is the No. 1 god in the whole server but in reality, he is the famous senior in the Film Academy. He is the most powerful player under the name 'Mo Bai'.