S1, E6: Ji Fan has always been the heart of the heart, this heart is very grateful, also feel ji Fan a pair of her deep love, but at this time of the son heart already has a heart belongs to. At the same time, Zixin is also investigating why Ling Zhi did so, Son heart in yu that a pile of treasure found the mobile phone, although two found the mobile phone.