S1, E8: Mu-young and Teddy Jung succeeds in rescuing Lee Ban-seok's daughter, but Oni manages to get away. The arrested members of Oni's gang proudly admit their crimes and identify Lee Ban-seok's daughter as the killer of Jo Myung-soo.