Garden Verbena
S1, E5: Hagino and Tsubael explain the situation to Mari. Shibariel has sent another ship to attack Blue for Hagino's defiance and refusal to hand over Mari. Blue barely makes it through the attack, but Tsubael is able to do extensive damage to the other ship.