Nekogami Yaoyorozu God of Storm Overrun
S1, E5: Hey, it's Gonta. I won the lottery they were holding at the mall, so I'm going to the beach with Miss Yuzu! Watermelon breaking! Beach volleyball! And, and, and, the mind-boggling site of Miss Yuzu in a bikini! What!? What 'fell out'!?