Hydrangea
S1, E1: At her grandmother's request, Mari Wakatake grudgingly begins attending the Kaiho Academy. Upon her arrival, the headmaster is informed that five years ago, Mari was in an accident and lost all of her memories. Mari is shown around the school by Michiko Kozuki.