Memorial Halation Summer
S1, E4: Name's Yurara. It's been a while since I last visited Antiques Unlimited, but it would seem Master Makitaro is not in. Oh, I see. This shop is now run by some girl named Yuzu... Anyway, imagine my surprise when I found a lazy cat god living here, too.