Outskirts, Damascus, NE
S2, E8: Ben and Samson have a heated argument; Iris and Justin back a local politician; Rita Sue tries to play hardball with Stumpy's debt collector; Libby shocks her parents with an announcement; Ruthie seeks refuge in the safety of her trailer; Smith interprets a bad sign for Justin; Stroud nurses a wound; Jones is blamed for an accident; and Sofie finds a new job.