Tokyo Penguin and Girl
S1, E3: In order to find a way to return to normal, Rinka searches for the flying penguin with Kyotaro. She thinks about what it means to be a hero as she meets Murasaki and involves herself in various events. Has Rinka bitten off more than she can chew?