Deadliest Catch Rival Survival
S15, E3: Amid the heaviest competition in years, Mandy holds a steady course and hits the king crab jackpot; Jake wins big hauling Sean's pots; Sean faces the long arm of Alaska law when the crab in his tanks come up short.