S1, E3: From Ancient Rome to Washington DC and everywhere in-between, discover how the world changes when powerful people shamelessly shatter boundaries and break rules. In this episode, a Roman empress turns to prostitution for fun, the Marquis de Sade gains a big reputation and President Lyndon Johnson flaunts his manhood.