How About Some Coffee? "Tako Coffee"
S1, E6: Hajime Aoyama (Tomoya Nakamura) tells Shima (Kaho) about how he met Tako (Ken Mitsuishi) and the real reason he travels around making coffee. Young Aoyama was fascinated by the coffee Tako brews and the young man begged to be the master's apprentice. As Tako taught Aoyama about not only coffee but what Aoyama lacks, their bond grew stronger. Aoyama had never known kindness before then, and this taught him how warm people can be. What is the clue Pei (Hayato Isomura) gave to Aoyama?