The Marui Sisters! The Good, the Bad, and the Ugly!
S1, E1: Hello! I'm the new teacher, Yabe Satoshi! Today we're playing "Fruit Basket Turnover" to celebrate my becoming the teacher for class 6-3. I've prepared myself for all the situations I expected to encounter in an elementary school, but this particular class is home to three problem children. The Marui sisters, Mitsuba-chan, Futaba-chan and Hitoha-chan. I wanted our Fruit Basket Turnover game to be fun, but it ended up being horrible beyond imagination. How the heck am I supposed to survive this...?