Loopy, The Cooking Princess The perfect match
S1, E3: While Pororo and his friends are playing at the playground, Tongtong brings lots of sweet potatoes. Loopy baked the sweet potatoes for friends, and everyone begins to enjoy them. However, Eddy stop eating the sweet potatoes, because they make the mouth dry and tough!