Samurai Girls The Sea Monster Attacks
S1, E6: Sen and Muneakira need answers. A secret operation suddenly turns into a group outing, and in order to infiltrate the Tokugawa database they must both keep it secret form the others. Meanwhile, Yoshihiko's personal assassin has plans of her own, and her job is clear: eliminate Muneakira at all costs!