Prime Suspect Underwater
S1, E8: Jane and Reg are taken out of the city when parents of a young girl are found murdered in a hotel room. Jane has a hard time convincing the young girl to speak with her about the man that killed her parents. Meanwhile, Reg and Jane find themselves in harms way.