At the Mercy of the Sky Welcome to the Astronomy Club!
S1, E1: Bookworm Saku Oyagi returns to his hometown to start high school. His childhood friend Mihoshi Akeno is starting school too, and they haven't seen each other since a painful accident years ago! Now Mihoshi is recruiting members for the astronomy club...