The Other Love
Karen Duncan, a dying concert pianist, enters a Swiss sanatorium where she's attracted to Dr. Tony Stanton. Ignoring his warnings about resting, she leaves for Monte Carlo with Paul Clermont despite possibly fatal consequences.