Wenn Kinder Filme Machen
In December 2020, the year of covid19, the children's film workshop, a workshop for children to make films, was held in Miyazaki, Kyushu. The film follows 12 children, divided into two teams, as they spend three days making and screening a film. In this workshop, the children are the main actors in the film making process.