The President's Last Bang
In the late 1970s, South Korean president Park Chung-hee (Song Jae-ho) leads a life of leisure and excess. Heavily insulated from his citizens and enjoying lavish surroundings, Chung feasts on the finest foods and constantly finds himself in the company of women. When Kim Jae-kyu (Han Suk-kyu), the disillusioned head of the South Korean secret service, finds out that he is suffering from a terminal disease, he resolves to assassinate Chung-hee for the good of his country.