Alice Cooper - Live at The Enmore Theatre
Alice’s arsenal of props and costumes - snakes, fireworks, macabre mannequins, confetti cannons and a giant Frankenstein monster - were matched only by the calibre of the hits, from timeless classics like ‘School’s Out’, ‘No More Mr. Nice Guy’ and ‘Only Women Bleed’ to later cuts like ‘Poison’ and ‘Hey Stoopid’. School may be out, but please join Alice for some diabolical detention at the Enmore Theatre in Sydney, Australia.