Werewolf by Night
Now presented in vibrant color, Marvel Studios’ “Werewolf by Night in Color” takes place on a dark and somber night as a secret cabal of monster hunters emerge from the shadows and gather at the foreboding Bloodstone Temple following the death of their leader. In a strange and macabre memorial to the leader’s life, the attendees are thrust into a mysterious and deadly competition for a powerful relic—a hunt that will ultimately bring them face to face with a dangerous monster. Inspired by horror films of the 1930s and 1940s, the chilling special aims to evoke a sense of dread and the macabre, with plenty of suspense and scares along the way as we explore a new corner of the Marvel Cinematic Universe.