Medical drama meets supernatural horror in this eerie Danish production, which focuses on the people who work in a haunted hospital. Doctors, patients and staff of the medical facility all witness bizarre visions and apparitions, including a ghostly girl and a phantom ambulance. Even stranger, one of the doctors, Judith Petersen (Birgitte Raabjerg), is experiencing an unusual pregnancy, with her unborn child growing at an alarming rate. What is causing these paranormal occurrences?