Cleopatra
Cleopatra is a 1970 Japanese adult anime fantasy film directed by Osamu Tezuka and Eiichi Yamamoto. The film is the second part of Mushi Production's adult-oriented Animerama trilogy, following A Thousand and One Nights and preceding Belladonna of Sadness. The film follows a group of three humans to who time travel to ancient Egypt in an attempt to avert an alien invasion, but one of them attempts to flirt with Cleopatra in hopes of being remembered the greatest lover in history.