Joni Mitchell - Painting With Words And Music
Joni Mitchell, Canada's queen of folk/pop, performs before an intimate audience on the Warner's Lot in Los Angeles, in a specially set up auditorium displaying a gallery of her own paintings. Playing in the round with a small band she delivers tracks from across her career including all her best loved songs.