Haifa Street - Corações em Guerra
2006, Baghdad is ravaged by sectarian violence. Haifa Street is the epicenter of the conflict. Ahmed gets dropped off there by a taxi on his way to his beloved Suad's home to ask for her hand for marriage, he gets shot by Salam, a sniper who's living his own personal hell on a rooftop above.