Stolen Identity
Asami Inaba (Keiko Kitagawa), an ordinary office worker, discovers her boyfriend's lost phone has been accessed by a mysterious stalker. The unknown person begins systematically destroying her life by exploiting personal data from the phone, infiltrating her social media and bank accounts. As chaos unfolds in her personal and financial world, a series of brutal killings targeting women who look like Asami adds to the mounting terror. With her privacy completely compromised and her safety increasingly threatened, Asami must confront this dangerous predator who seems to know her every secret. This is a 2018 Japanese thriller directed by Nakata Hideo.