Lady Chatterley
Connie married Clifford Chatterley, a prestigious English nobleman. However, Clifford was paralyzed in the war, and his love for Connie became increasingly inflexible. Unfulfilled in mind and body, Connie often went out into the woods. Then she meets Mellors, a forest keeper who lives a secluded life away from the mundane world.