Haruta & Chika
Haruta& Chika is a Japanese film directed by Masahide Ichii, starring Shori Sato and Kanna Hashimoto and based on the novel series of the same name written by Sei Hatsuno. It is released in Japan by Kadokawa on March 4, 2017. The film premiered in 113 screens, and opened at#8 in the first weekend.