Pax is an artist who suffers from schizophrenia. He believes he sees threatening ghosts and spends his life either pretending to not see them, or protecting those he feels may be at risk. His control over his pretence is lessening with every new interaction he has with the ghosts, and he runs the risk of being institutionalized if he can't get a grip on his erratic behaviour and descends into madness.